lørdag den 13. august 2011

En skøn gave..

Denne uge har taget overskuddet fra den gravide - opstart på arbejde samtidig med en meget dårligt sovende Karoline og så lige en lille omgang maveinfluenza til moi... Ikke en god kombi - men nu er det weekend, jeg har verdens dejligste mand, der bare tager over og lader mig sove og vi har kun udsigt til solskin, hygge og afslapning.. Så er allerede ved at være helt ovenpå igen...:) Og jeg glæder mig til en tur i blogverden, hvor jeg slet ikke har fået fulgt med..

Torsdag var dog også en overskudsdag - på en lidt anden måde. Jeg havde fri og havde derfor aftalt et par besøg i Århus.. Et barsels besøg hos en skøn veninde og hendes knap 2uger gamle lillepige og senere hygge med min dejlige ældste veninde.
Barselsgaverne viser jeg frem snarest i et andet indlæg - hun fik nemlig et eksemplar af min idé - mit lille projekt. Den hittede heldigvis..

Besøget hos min længe savnede (sommerberejste) veninde gav masser af overskud - sludder og godt selskab i 5-6 timer... Ahhh - det gør altså godt!
Og hun kender mig så godt - i hvert fald faldt min forsinkede fødselsdagsgave i rigtig god jord! Se lige disse smukheder til mine ører... Elsker dem - oxideret creol og mintblå/grønne små stjerner.. De har været i brug lige siden..



Dejlig solskinslørdag til jer alle...

1 kommentar:

  1. Super cool øreringe :)


    Sommerhilsen


    Pelle
    http://htcreparation.dk/

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne