mandag den 29. august 2011

Forsinket begavelse...

En travl weekend er fløjet forbi.
Lørdag holdt min mor, min svoger og jeg forsinket fødselsdag for resten af familien.. Dejlig dag i rigtig godt selskab og jeg fik skønne gaver, som i den grad lige er mig..


Mine gamle billige røjsere gik i stykker på sommerferien, så med tidens vejr er det i den grad tiltrængt med et par nye. Og denne gang ville jeg gene ha' nogen, som var kvali og passede perfekt (læs: ikke strammer om en bred lægmuskel!;)
De her er fra Viking og er skønne! Jeg kunne ikke vælge mellem turkis og sort - så jeg skrev begge farver på og gav valget videre...;)


Derudover fik jeg også dette lækre fad, som jeg længe har ønsket mig.. Det er SÅ fint - og burde stå fremme hele tiden..


Ikke dårligt med gaver lidt fordelt henover året...;)

I går stod den på lidt bagning, hygge og ikke mindst Milk Copenhagen arrangement.. Jeg fik shoppet lidt af den fine nye kollektion - og så havde jeg den store fornøjelse at møde en dejlig blogger IRL da Rakel kiggede et smut forbi.. Rigtig hyggeligt at sludre lidt, mens vi lurede og fik rørt lidt ved tøjet..;) Håber der bliver endnu en lejlighed, hvor der er lidt mere ro til hygge..

Ha' en dejlig regnfuld mandag - der er vist dømt indehygge i stor stil ...

16 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt Anne... inden længe skal jeg pille lidt ved din mave... he he... det bliver godt at se dig igen.. elsker for øvrigt den grafik på fadet..!
    Knus C

    SvarSlet
  2. Lækre gaver!
    Hvor bredde (læs: tykke!) ben kan man have til de gummistøvler? De er SUPER skønne!

    SvarSlet
  3. Fede gaver! Blå viking gummistøvler har jeg selv, og jeg kan virkelig ikke tælle på fingrene alle de gange jeg har kigget langt efter Black fadet. :)

    SvarSlet
  4. Ej hvor dejligt med ekstra gaver! Jeg har også AB fadet, og det står fremme altid, for det fortjener det nemlig! Det er en absolut yndling.

    SvarSlet
  5. Dejlige gaver! Og ja gummistøvler er der godt nok brug for fortiden... Hvad skete der med sommeren? Jeg trak i en sweater og støvler i dag!

    SvarSlet
  6. Dejlige gaver. Jeg er pjattet med gummistøvlerne. Fedt alternativ til de hypede Hunter.

    SvarSlet
  7. Dejlige gaver, så er det ikke så slemt at holde forsinket fødselsdag : )

    SvarSlet
  8. Dejlige gaver. Især fadet har jeg sukker efter længe. Ved du evt. hvor det kan købes via en netshop? Jeg har nemlig ikke fundet det endnu:(

    SvarSlet
  9. Hej Anne
    Skønne gaver du har fået, de gummistøvler er da også bare for fede! Så er du klar til lange gåture med barnevognen ligemeget hvordan efteråret bliver :) Æv bare man boede lidt tættere på, så havde jeg også gerne kigget forbi til dit milk-arrangement og en gang hyggesnak :)
    Ha en god aften!
    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Det var rigtigt rigtigt hyggeligt var det.. tusinde tak for invitationen.. :)
    Og jeg håber også vi finder en dag med lidt krea måske, hvor der er lidt mere tid.. :)

    SvarSlet
  11. Christina: Ja det print er for fint..:) Glæder mig også til at ses - hvis du skal pille ved (min meget tykke) mave - så skal jeg vist nusse baby;)

    Finurligheden: Ja ik'?!:) JEg har ret brede lægmusker - og de kan derudover spændes lidt ud.. Jeg måler gerne, hvis det kan hjælpe?! Ellers har de fleste Skoringen dem vist..:)

    Maiken: Så har du jo endnu en gang god smag;) Har taget støvlerne i brug i dag og de er klasse!

    Ida: Tror også det var da du fik det, at det for alvor kom på min ønskeseddel - blev lidt misundelig.. Ærgeligt er der ikke lige så lækker chokolade på mit fad, som du indimellem viser;) Men frem og stå skal det vist..

    Anne: Ja den sommer har da vist trukket sig tilbage - herhjemme er problematikken, at vi har sagt til K at lillesøster kommer til efteråret.. Og vi kan jo ikke blive ved med at sige det er sommer med det her vejr;)

    Malene: Ja dejlige gaver:) Og ja et godt alternativ til Hunter (og så har jeg desværre ikke så smalle lægge at jeg havde valget;)

    Kreativista: Nej det er slet ikke dårligt;)

    Malene: Fadet er også super fint! Jeg har faktisk ikke ledt på nettet - men skal nok huske dig, hvis jeg falder over det;)

    Sine: Helt enig;)

    Mette: Ja nemlig til de barnevognsture og cykelturene med Karoline, de er tiltænkt mest af alt..;) Ville ha' været hyggeligt at sludre med dig igen - men ja du har lidt langt... Dejlig aften til dig også..

    KH Anne

    SvarSlet
  12. Rakel: Ja rigtig dejligt at møde dig;) Jeg synes vi skal gå efter noget kreahygge.. Kunne være godt;) Måske inden baby, hvis vi er hurtige..?!:)

    KH Anne

    SvarSlet
  13. Æv...det er nemlig fordi man ikke kan købe det i nogen butikker her i nærheden og det vanskeliggør jo lidt det med at ønske/købe hvis det heller ikke er at finde på nettet:( Pøj, pøj med den forestående fødsel i øvrigt...hvornår har du termin?

    SvarSlet
  14. Heldige asen. Det fad er SÅ lækkert.
    Kh V

    SvarSlet
  15. Vibeke: Føler mig også sådan;)
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne