søndag den 4. november 2012

I mellemtiden.. ♥


I går havde jeg den skønneste dag i selskab med en flok dejlige  blogpiger. Timerne gik alt for stærkt - men jeg kørte hjem fuld af en helt særlig energi og mæt af dagens mange indtryk.

Det var Louise og Julie der havde inviteret og arrangeret til en dag i Louises dejlige hjem. En dag med  lækker mad, masser af snak og små kreative sysler. Endnu en gang blev jeg mindet om alt det gode, man kan få ud af at være en del af det store virtuelle fællesskab her i blogland. Tak for en skøn dag til jer alle - jeg håber, der bliver mulighed for en gentagelse.

 Lækkerier på alle fronter

Summerbird stod for dagens indtag af fantastisk chokolade

 Detalje fra Louises skønne hjem

 Hvem ville ikke gerne eje;)

To die for lækker taske!! Fik ikke lokaliseret ejermanden - men det måtte gerne ha' været min

Mit lille krea-projekt 

Louise og Julie havde også fået en overraskende og overvældende goodiebag samlet sammen til os. Mere om den senere - de lækre sager er allerede ved at finde på plads i det lille hjem.

 To små bordfolk er flyttet ind - i en vis højde, da pigerne i den grad deler min begejstring for dem;)

Jeg har vist ikke  været fraværende fra bloggen så længe før.. Der har været nok at blogge om - og nok jeg har haft lyst til at dele. Desværre er overskuddet forsvundet i hverdagen, der er præget af travlhed på arbejdet og en Frida, der det sidste lange stykke tid ikke har givet sig selv eller sine forældre det, der ligner sammenhængende søvn. Der er ikke forandring at spore på de to områder - men bloglysten er kommet snigende tilbage, så nu er det med at gribe den, mens den er her..;)
Fem uger kan nok ikke sammenfattes i et enkelt indlæg, men der er i hvert fald en 1-års fødselar, der skal vises frem og det fortjener sit eget indlæg en af dagene.

11 kommentarer:

  1. Så fine billeder Anne. Det er så skægt at se hvor forskellige detaljer i hver især har fremhævet og foreviget.

    Og tusind tak fordi du kinden lange vej, det var skønt at handig på besøg, og tak for det fine lille projekt, jeg er meget glad for det faktisk:-)

    Klem til dig:)

    Ps tasken er vidst jeanetts. Den er så lækker:-)

    SvarSlet
  2. Nu har jeg set billeder rundt omkring fra jeres lørdag og det ser nu også mægtig hyggeligt ud. :) Goodie bag'en har jeg også set og den er ganske imponerende.

    Det er simpelthen også vanvittig hårdt at få en hverdag til at fungere efter barsel. Så jeg kan godt forstå overskuddet har været fraværende (skulle faktisk til at maile dig om alt mon var ok). Jeg håber I snart kommer ovenvande og at Frida igen finder ud af at sammenhængende søvn for alle er godt. ;)

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Tak for i går. Det var skønt at se dig. Jeg håber vi snart kan ses igen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder, Anne... Det var så hyggeligt at møde dig, jeg håber jeg får muligheden en anden gang igen :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
  5. Anne, mange tak for sidst! Det var bare knaldhyggeligt. Håber også vi ses igen:-)
    Lækre billeder:-)

    SvarSlet
  6. Dejligt at du er tilbage - har godt nok set billeder andre steder af den goodiebag, hoooold nu op alt det lækre stuff de havde fyldt i (props til arrangørerne for at spotte ALLE de lækre mærker og ovenikøbet få dem til at sponsorere:-)

    Håber at se dig i blogland snart igen (og at du snart får lidt mere søvn!!)

    Knus Malene

    SvarSlet
  7. Det ser ud som om det har været en hyggelig dag i har haft sammen. Blogland er nu herlig ;)
    Dejligt at du blogger igen... Kig endelig forbi hos mig... www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hej Anne,

    Tak for en rigtig hyggelig dag. Det var dejligt at møde dig, håber da vi ses en anden gang. Ejermanden du søger er mig ;o) Det er min mors gamle take jeg har fået ;o)

    SvarSlet
  9. Kan godt forstå, at du er misundelig - den taske ser vildt rå ud (:

    - Kit

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne