tirsdag den 27. november 2012

Den oplagte (før)julegave..


Herhjemme er det kun manden min, der drikker kaffe. Jeg øver mig stadig - nyder kun de 'blidere versioner' af mokka og er ellers inkarneret the-drikker.
Derfor har vi et stykke tid snakket om at anskaffe en kaffemaskine af den lidt mere smarte slags, hvor vi kan lave enkelte kopper kaffe ad gangen. Både nemmere og mere praktisk lige til os.
Så da jeg fik mulighed for at teste den fine Senseo Twist, skyndte jeg mig at takke ja. Godt nok mest på mandens vegne - men da den også kan lave latte og kakao er der også lidt til mig.


Nu har vi så haft den et par uger - og ligesom vi havde tænkt det - er det perfekt til vores behov med sådan en kaffemaskine. Nemt og hurtigt med de afstemte mængder...



Dejlig dag til jer..

Kaffemaskinen er sponsoreret men meninger og ord er helt mine egne..

3 kommentarer:

  1. Det lyder som et hit. Hos os er vi også kun 1 kaffedrikker, og 1 comming-up, så måske det var en ide her?!

    SvarSlet
  2. Det er bare en rigtig god ting med sådan en maskine i de her kolde dage.. Det er en rigtig fin blog du har, er lige kommet forbi igennem en anden blog jeg læser og har tilføjet mig som fast læser med det samme:) håber i alle er blevet friske, her har vi også lige været igennem en gang lungebetændelse og 2 gange influenza:( øv, den sygdom..

    kh. Anya

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg har sendt dig en mail, men måske har jeg sendt til den forkerte?
    Mange hilsner Christina

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne