fredag den 11. februar 2011

Copenhagen - og endnu et mobilhjem

Nu er der dømt vinterferie med alt hvad det indebærer..:)
Allerførst står den på storbyferie.. Sidder allerede i bilen med denne destination og samme skønne sang i ørerne..


Godt nok er Karoline stadig syg, men vi tager chancen.. Vi skal nemlig 'bare' nyde ferien og storbyen hos hendes onkel og kæreste..


Og når man skal til storbyen skal den fine telefon ikke nøjes. Derfor gik jeg i går i gang med endnu en prøve på en mobiltaske.. Denne gang en vendbar retrosag. Krydret med lidt lædersnøre.





Og tjek så lige tilfældet ud inde hos den søde Heidi med Knæhøjkarse. Pudsigt som de minder om hinanden - og fortrydeligt ikke at have nok læder i huset. For den hun har tryllet frem i læder er da usandsynligt lækker..:)
I går stod jeg og vaklede mellem karbinhage og en almindelig nøglering til min taske - men da jeg så Heidis taske i morges, afgjorde det sagen.

Jeg har min lille krea-notesbog med på tur og leger stadig med forårs- og sommerideer.. Og det er af en ganske særlig årsag. Nu er jeg nemlig officielt deltager på det skønne forårsmarked i Odense..;)
Heldigt at have fødselsdag i maj for jeg er bange for det bliver en fristende og dyr fornøjelse at befinde sig dernede..;)

Rigtig dejlig weekend til jer alle!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Så fin mobiltaske. Og tillykke med at du skal deltage på forårsmarkedet. Håber I får en skøn ferie i København og at Karoline snart er frisk igen.

    SvarSlet
  2. Jubiii Anne - jeg glæder mig så meget. Rigtig god ferie i storbyen - er ret så misundelig du ved jo hvad vi skal bruge ferien på.... projekt badeværelse :-)

    SvarSlet
  3. Skøn "garderobe" til mobilen. Go ferie til jer!

    SvarSlet
  4. Ih rigtig god tur Anne og hvor er jeg misundelig på den fine nye mobiltaske - rigtig god bedring til din lille prinsesse og god ferie:)

    SvarSlet
  5. Sådan en fin bolig kan min iPhone bestemt også bruge! Hvor lyder det dejligt med en lille ferie i Kbh. Vi boede der, da vi fik vores ældste datter, og hold op hvor jeg indimellem savner den fantastiske by!
    Kig forbi min giveaway, måske det er noget, du kan bruge på Karolines nye fine værelse, og god bedring med hende!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne