søndag den 7. november 2010

Søndag morgen...

I dag stod Karoline - og dermed også moren - tidligt op..
Det er ikke altid lige b-menneskets kop the - men i dag har vi en lang søndag uden planer foran os. En søndag til nydning og hygge.. Og så blev vi mødt af en skønt frostramt have og solskin på vej op. Så er der altså noget ved november..

Karoline blev puttet på sofaen og fik lov at se Bamse, mens jeg hoppede rundt på terassen i strømpefødder og nattøj med det formål at forevige nogle af de fine motiver. Godt det var så tidligt at naboerne formentlig stadig sov sødt - for det har ikke været et kønt syn..;o)





Nyd søndagen - spændende planer?
Jeg krydser fingre for en tur i skoven og masser af krea-hygge.. Jeg har abstinenser..

6 kommentarer:

  1. Fine billeder , ha en god søndag :-)
    Her bliver det med bachelor skrivning og nok en enkelt gåtur i det fine vejr.

    SvarSlet
  2. Smukke og stemningsfyldte billeder...dem med frosten på ser jo nærmest helt juleagtige ud - og dét kan vi jo godt li her i blogland, hihi:-)

    Og det ser da bestemt også ud til at Karoline hygger på sofaen...så er de tidlige morgener ikke helt så slemme:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Smukke billeder du har taget i strømpefødder;) Brrr det må ha' været koldt at hoppe rundt på terrassen!
    Jeg skal også være krea i dag, og så skal jeg også læse, læse, læse...
    Ha' en dejlig dag:)

    SvarSlet
  4. Puha ja, koldt for fusserne må det have været.
    Skønt billede af en puttende Karoline, og kan se at jeg da må lidt tidligere op hvis jeg skal have frostramte billeder. Virkelig smukt :)
    Selv skal jeg hygge mig med neuroanatomi idag - læse!

    Håber I har en fantastisk søndag!

    SvarSlet
  5. Sandra...: Tak:) Pyh - husker tydeligt min bachelor skrivning for 2 år siden.. God arbejdslyst..

    Malene: Ja - synes også de blev helt vinter/juleagtige.. Elsker froststemningen - mest i weekenderne - knap så meget til hverdag når jeg skal på cyklen;)

    Anne P: Tak for det;) Det var drønkoldt - må lige overveje et par sko næste gang i stedet for bare at lade mig fange af et godt motiv;) Hvad læser u nu til? Endnu en opgave?

    Anne: Jeps vildt koldt..;) Og ja - vores er fra kl.7 - så det var ikke umenneskeligt tidligt.. Hun nød også putteriet;) Håber du fik læst - og kan endnu mere nu;)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne