tirsdag den 23. november 2010

Marked og fryd

Jeg var også på marked i weekenden.. Og jeg nød det!


Hatten af for Lis og Pernille for at arrangere så fantastisk et marked. Sikke en stemning - og det at blive bombarderet med indtryk og æstetik lige fra man åbnede døren.. Ja allerede udenfor på sin helt egen måde.
Det var skønt at gå rundt mellem inspirationen og sludre med "kendte" og ukendte, bloggere og ikke bloggere. Jeg havde jo nogle af familiens quinder med og ikke alle var lige opslugte at rummets skønhed og kulde;o) Men jeg kunne sagtens have tilbragt endnu længere tid med at indsnuse.
Jeg havde ikke spejlrefleksen med, så I må nøjes med lidt billeder af mine fund. Jeg fik mest ego-lækkerier med mig hjem, men markedet bød også på flere fine ting til Karolines kommende legekøkken..






Keramikken, hjerteskålen og juleskøjten er fra Christinas lækre stand. Armbåndet er fra Kunstfabrikkens stand og lavet af dygtige Kristine. Elsker det allerede højt! Spaghettirøret fandt min mor til mig derude og de fine æggebægre er fra Asli's stand.. Lækre sager hun ellers bød på..

Efter markedet gik turen til strøget - eller gågaden - eller hvad det nu hedder i Odense.. Første syn, der mødte os var Tanterne Grøn.. Mums! Jeg kunne da købe mig fattig derinde - ikke fordi jeg strikker så meget - men bare for at have alle de lækre garne liggende til pynt og evig skue..:o)


Ellers gik weekenden med feber og sofaliggen - håber virkelig, jeg har taget vinterens tur for jeg gider ikke sygdom og datteren bliver lettere irritabel over ikke at få sin mor-dosis i 4 dage.
Og moren bliver lettere irritabel over ikke at få stillet sin krealyst. Så der må hellere rådes bod på begge dele i løbet af i dag.. Hæklenålen og symaskinen kæmper om min opmærksomhed..;o) Og så har jeg fået en ufordring fra Mejse, som jeg glæder mig til at tage op..
Nyd dagen - her et lille håb om "ægte" sne i stedet for slud..

8 kommentarer:

  1. Åh nogle skønne sager du har med hjem :) Vi kom også forbi Tante Grøn, men sjovt nok var den lukket søndag. Så må man gå i Magasin i stedet for når turen hjem først er et par timere senere.


    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Wow, så fine ting. Jeg er især vild med lysestagerne og skisokken :)

    SvarSlet
  3. Lækre tig du fik med hjem. Jeg ville også gerne have haft fingrene i Christinas fine sager, men hun var der desværre ikke søndag. Håber du er bedre, og får stullet din krealyst :)

    SvarSlet
  4. Fine ting, Anne:) Hvor ville jeg gerne have været på det marked!
    Vi ses om ikke så længe:)

    SvarSlet
  5. Anne/Kwittewitt: Jeg er virkelig også glad for dem;) Du må gøre Tanterne en anden gang - skøn butik! Og ikke mindst service..

    Malene: Ja..:) Jeg har også været forelsket i de to ting siden Christina viste dem frem..

    Julia: Ja - sådan er det jo når det er over flere dage;) Bedre men bare træt som en gammel kurne..:)

    Anne: Du må med næste gang:) Og ja - ses lige straks - blir' hygge..

    KH Anne

    SvarSlet
  6. Sikke lækre sager du har fået dig med hjem :-) Ville ønske jeg kunne have været med på marked - det lyder så godt!
    Jeg har sendt dig mailen igen Anne måske den er havnet i den spam mappe?
    Kh Louise

    SvarSlet
  7. Hej Anne - sikke lækre sager.. haha.. Håber du er glad for dem!

    SvarSlet
  8. Det lyder også bare rigtig skønt! Og fine ting du fik hjembragt...

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne