torsdag den 13. maj 2010

Leg med applikationer..

I dag har vi rigtig hygget herhjemme.. Karoline synes ikke, at sådan en dejlig "ferie"dag skulle spildes, så vi stod op 05.45... Lidt hårdt for moren der "kom til" at lege med patchwork indtil 01.30.. Forstår simpelthen ikke jeg kan blive så grebet, at jeg glemmer alt fornuft og ikke går i seng i ordentlig tid...;)

Men lidt krea-tid blev det til, mens gemalen var ude og spille fodbold og krudtuglen sov middagslur.. Så frem med den lille symaskine og på med god musik.. Jeg havde nemlig besluttet at kaste mig udi at applikere.. Godt bakket op af Lis' fantastiske DIY lykkedes det mig at lave min første applikation - og ikke mindst min første nålepude..:)

Det er ikke sidste gang, jeg leger med det - er blevet helt hooked.. (også på det - det må på den efterhånden lange liste..)

Så nu er der styr på nålene.. Så mangler jeg bare resten af mine kreabunker, der hober sig op uden system... I dag erklærede Karoline endda "Mor ruher" (roder), da hun så alt mit stof (m.m) fylde og flyde i stuen.. Fra børn og fulde folk..;)

6 kommentarer:

  1. Den er da blevet rigtig fin :) det er nogle dejlige farver

    SvarSlet
  2. Super fin:) Og det må da siges at være et meget vellykket 1.forsøg! Altid rart med endnu en hobby;)

    SvarSlet
  3. Hej Annchen,(hedder du det ?)

    tak for din søde kommentar på min blog, det er sådanne ord som luner.
    Du har da også gang i nogle skønne ting, sød nålepude. Kan godt forstå at du er blevet hooked. Var selv til et kursus hos Karen Marie Dehn, en søndag eftermiddag og kan kun sige at mine dage er for korte, har slet ikke tid nok til at sy og applikere. En helt ny verden åbnede sig for mig den eftermiddag.
    Håber at du kan komme tids nok i seng i aften og at den lille sover lidt længere i morgen;)

    stine:)

    SvarSlet
  4. Ja, HVORFOR går man ikke bare i seng ½ time efter afkommet er puttet - når man jo UDEMÆRKET ved de vågner før en hvis herre får sko på... Det er vel et eller andet med, at roen sænker sig og man så småt kan tænke en tanke UDEN afbrydelser?!? God fornøjelse med dine syslerier...

    SvarSlet
  5. Kære Anne - hvor er det en fin pude... jeg er også helt vild med at applikere - og det er fedt, som man bare kan lave sit helt eget præg på sagerne.. Er du for øvrigt blevet bidt af en gal svamp? Synes jeg ser svampe overalt på din blog i øjeblikket.. eller er det bare mig? Kram fra C

    SvarSlet
  6. Tak..;) Den er jo ikke så kompliceret i sig selv - men nu er det afprøvet og jeg skal helt klart applikere mere.. Leger med idéen om at applikere på en aflang sofapude..;)

    Stine: Nej - hedder Anne..;) Så det er bare blognavnet (og kælenavn m.m.) Velkommen til! Uh - det kursus ville jeg gerne ha' været på.. Jeg er bedst til at lære krea-ting, når jeg får dem vist - heldigvis er Lis' DIY så udførlig at det lykkedes alligevel..:)

    Rikke: Ja nogen gang burde man være fornuftig - men som du skriver, så er det jo også lige præcis dér, den sammenhængende tid med noget kreativt kan findes..:) Og forresten - velkommen til;) Lækker blog du har fået dig..

    Christina: Tak:) Ja - jeg er også helt forelsket i din nederdel med applikationer.. SÅ flot! Lidt svampegal ja - synes det er så sødt og simpelt et motiv - så det kunne jeg lige gå til..;) Har også en liggende, hvor der skal en hæklet olde-frkant på..:) Også kram herfra..

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne