mandag den 10. maj 2010

Nye smykkerier..

Dette indlæg er lavet i går - manglede bare lige billeder - og det var heldigt.. I dag ligger jeg nemlig brak..Øv..
Men I skal ikke snydes for min beretning om det nye jeg har lært - og min skønne weekend..

Her i weekenden har jeg grov-hygget..:)

Jeg har været i mit gamle hood Århus for at være sammen med 3 skønne studieveninder.. Vi har en "klub" sammen - i studietiden var det en madklub, nu er vi udvidet lidt..:) Vi mødes en lørdag-søndag ca. hver anden måned.. Og reglerne er at værtinden finder på programmet - så vi kan både tage en krea-dag sammen (det elsker vi nemlig alle 4) og være aktive, få skønhedsbehandlinger eller hvad der nu bliver bestemt..:)

Denne gang skulle vi lære at lave og flette læderarmbånd.. Så lækkert og spændende arbejde.. Det er absolut ikke sidste gang.. Der er jo så mange forskellige udformninger..:)


Det fine oliventræ fik jeg af Karoline (og hendes far) på mors dag i går..:)

De små armbånd af lædersnor, synes jeg, spiller godt sammen med de hæklede armbånd, jeg også har fået produceret en del af efterhånden..


Jeg har længe gået med en give away i tankerne uden rigtig at kunne finde på en præmie, hvor jeg kan byde ind med noget "særligt"..;) Hvis I forstår.. Men måske det skulle være et flettet armbånd i denne stil..??

Ha' en dejlig dag derude - sofaen og jeg hygger i tosomhed sammen med revet æble og kiks..;)

7 kommentarer:

  1. det lyder bare som en hyggelig weekend og træls mandag, god bedring til dig!
    De er så fine dine armbånd, synes også det ser fedt ud med læderet til de hæklede, så er det lidt mere råt i det, det kan jeg super godt lide. Tror jeg må prøve at lave et hæklet armbånd en dag, for det billede i midten er så fint (jeg er vild med lilla)!! Men jo, lav en giveaway ;) så vi andre også kan være smarte!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Uh ja Anne, du skal da lave en give away med et armbånd! De er super flotte, så jeg vil i hvert fald gerne have fingrene i et:)
    Rigtig god bedring. Jeg bør sidde at skrive opgave lige nu, men motivationen er godt nok pistvæk i dag... hmm!

    SvarSlet
  3. Det lyder super hyggeligt med sådan en tøseweekend. Og super ide med en give away, jeg ville elske at vinde et af dine lækre armbånd.

    SvarSlet
  4. De armbånd er så fine.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Forresten, Anne. Må jeg låne dit billede af det fine blå tapet, som du havde på et indlæg kort før blogtræf i Silkeborg?

    SvarSlet
  6. Tak for det piger..:) Må lige se om jeg kan få min første give away stablet på benene..;)

    Malene: Du låner bare..:) Tak fordi du spurgte først..;)

    KH Anne

    SvarSlet
  7. De er da for lækre de armbån. Rå og alligevel feminine.
    SEjt.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne