onsdag den 5. maj 2010

At opdage en ny hobby...

Det er fantastisk, hvor hurtigt en ny "hobby" kan få krammet på én.. På det seneste har jeg kastet mig ud i både hækling og at sy lidt patchwork - og jeg er blevet vild med begge dele..:) Hæklingen har fået lidt mere opmærksomhed - den fik et ordentligt motivationsboost af blogtræffet i Silkeborg (og ikke mindst den skønne Clover hæklenål) - og så er det dejlig nemt at sidde hækle lidt både i bilen, til møder, til en film og andre steder, hvor jeg får det sneget ind..

Jeg har fået lavet tæppe til datterens dukke, en del "Wenche-svampe", oldemorsfirkanter og nogle armbånd - efter Karens opskrift..


Nyd aftenen - jeg vil dykke ned i mine retrostoffer og klippe nogle firkanter..:)

10 kommentarer:

  1. Ja det er fantastisk så hurtigt en ny hobby kan få krammet på én:) Det hele ser jo super skønt ud:) God arbejdslyst med firkanterne - er i gang med sekskanter (mangler stadig at få bestilt et skæresæt, så jeg kan komme i gang med firkanterne - Det blir alt andet lige, lidt mere lige så, haha)

    SvarSlet
  2. Ihh, fine sager Anne - du er da blevet ferm til dine nye hobbies... Og dejlige, det er de absolut også begge to... GID jeg havde tid til bare lidt kreativiseren!

    SvarSlet
  3. Hvor er du dygtig Anna - det er bare gået derudaf siden.. Jeg er imponeret. :-)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er det fine sager du har fået kreeret.
    Jeg er også blevet helt bidt af at hækle men jeg synes stadig det er lidt svært.

    SvarSlet
  5. Tak for de søde ord piger..:)
    Jeg nyder det bare - og skønt at veksle mellem de forskellige produkter..

    Jeannet - nu viser jeg jo ikke det mislykkede frem - men det findes bestemt også..:) Der er også flere ting jeg synes er lidt svært...

    SvarSlet
  6. Hej Anne
    Det er du sørme blevet god til! Hvis du har tid, kan jeg så lokke dig til at hækle et par svampe i blå farver til mig, som jeg skal bruge til en gave...? Så kunne du måske få noget stof af mig? Og ellers betaler jeg selvfølgelig også gerne:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Hej Anne..
    Takker..;) Hvornår skal du bruge svampene? For det tror jeg sagtens vi kan finde ud af..:) Er altid frisk på en bytter..
    Forsøger at få fat i lidt mere blåt garn i Århus i weekenden..
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hej Anne
    Det er først til starten af juli, så der er masser af tid:) Men super dejligt, hvis du gider!
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Åhhh hvor jeg kender det!!
    Jeg har halvanden milliard forskellige materialer og tingeltangel dimsedut til at ligge på mit syværelse, fordi jeg osse falder for nye hobbyer hele tiden. Men det ER jo så frygtelig nemt at blive grebet af al den kreativitet, som svirrer rundt i blogland!! Og så går det jo heldigvis ikke i stykker bare fordi det ligger uden at blive brugt i noget tid... Kom igen, Camilla!! ;0)

    Tak for endnu en spændende blog... den skal følges!!

    KH Camilla

    SvarSlet
  10. Hej Camilla..
    Velkommen til..:) Og tak for de søde ord.. Ja - for mig er det også lige det med at få gjort et projekt færdigt inden jeg hopper på et nyt..;) Heldigvis passer de forskellige projekter jo ind på forskellige tidspunkter..:)
    Nyd søndagen..
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne