søndag den 30. maj 2010

Awards..

Jeg er simpelthen så heldig, at jeg har modtaget den søde award fra hele 4 dejlige bloggere.. Både Tine, Julie, Mette Westmose og Louise har sendt awarden i min retning.. Tak for det piger..

Jeg har aldrig været den helt store fan af kædebreve, men jeg er utrolig glad for tanken - og synes godt om ikke at skulle ud og købe porto for at sende den videre..;)

Reglerne for at modtage denne award er:
  • Vise awarden på min blog
  • Sige tak til dem jeg har fået den af
  • Skrive 7 ting om mig selv
  • Give awarden videre til 7 bloggere
Med awarden følger opgaven at skrive 7 ting om sig selv...

1. Jeg er mildt sagt ikke den store fan af at vaske tøj..
2. Jeg er tysklærer - og mit yndlingsfag i skolen har altid været tysk - og det er det stadig.. Skør?? Jeps..
3. Mine forældre kaldte mig Anne Tusmeralda Hysse, da jeg var lille... Var vist en smule temperatmentsfuld..
4. Jeg skal giftes i september - glæder mig - og er så småt i gang med bryllupsinvitationerne.. Vi må se, om de lever op til det, jeg forestiller mig..
5. Jeg har et svagt punkt for D:A:D - den ultimative 'i godt humør'-sang lige for tiden er dog "Lullaby" af The Storm.
6. Jeg har en sød tand (kan man have flere søde tænder? For det tror jeg er tilfældet ved mig:)
7. Jeg bliver rimelig nemt rørt.. Det er ikke altid meget der skal til..;)

Awarden har vist efterhånden været vidt omkring, men jeg sender den alligevel videre til 7 inspirerende piger, som jeg nyder at følge - uden hensyn til hvorvidt de har fået den før..:)

Mette - med bloggen Babykuller og kriller i fingrene
Anne - fra Apfelstrudel
Christina - bag bloggen Badelma-badutski
Christina - bedre kendt som Rappedikke
Christina - som også er Krudtuglens mor
Heidi - med hang til Knæhøjkarse
Lis - som nærmest er guruen indefor blogging.. Findes på Karlssons Kludeskab

Jeg må jo afhængigt indrømme, at der er mange flere skønne blogge(re), som jeg følger tæt.. Og nyder det i høj grad...:)

1 kommentar:

  1. Hej Annchen. Shit, hvor er du sej at have fået en award. Jeg er meget glad på dine vegne :) TILLYKKE. Kh Nanna.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne