lørdag den 16. marts 2013

Følg med på Bloglovin


Som mange andre bloggere, slår jeg et slag for Bloglovin. Jeg har længe brugt deres fine og overskuelige app til at følge blogs fra telefonen, når jeg er på farten.
Men nu er det vist nødvendigt at være mere aktiv omkring det og invitere jer indenfor.

1.juli ser det ud til, at Google Reader lukker, så alle, der læser blogs der, må snart finde en anden løsning. Selv har jeg ikke brugt det meget, men mere brugt min blogliste til at holde mig opdateret. Men jeg synes Bloglovin er et rigtig godt bud på det 'problem'.

Hvad jeg endnu ikke helt har styr på er, om der også sker ændringer i forhold til Google Friend. Men under alle omstændigheder håber jeg da, at I vil springe med over på Bloglovin og følge mig der.

bloglovin-annchen


Du kan trykke på billedet eller lige her for at komme direkte til min blog derinde.

Hvis du gerne vil læse mere om emnet, har Julia lavet et rigtig fint indlæg.

1 kommentar:

  1. Jeg forstår ikke et hak af, hvad der sker...? Google reader er det den liste inde i blogger, hvor man kan se indlæg fra dem, man følger? Det er sikkert et dumt spørgsmål, men øhh ja, jeg er lidt lost;) det er i hvert fald derinde jeg plejer at læse blogs fra, så det er jo lidt noget møg, hvis det forsvinder... Jeg tror nok jeg på et tidspunkt meldte mig på bloglovin, men jeg bruger det ikke, men det kunne da være, jeg skulle til det... Suk jeg hader teknik;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne