tirsdag den 12. april 2011

Årsag til blogpausen...

Det har ikke været med min gode vilje, at jeg har måttet smide meget af det, jeg havde i hænderne og slå maskinen om på pause.. Men det var det, kroppen forlangte, og så må man jo hellere lytte.
Så det blev til blogpause, en sygemelding fra jobbet, et meget nært forhold til sofaen, en masse søvn og ingen andre aktiviteter - kroppen var kørt helt ned under gulvbrædderne, hvad angik overskud og energi - jeg gik og dejsede og er konstant svimmel - og kroppen reagerede med stresssymptomer - så min realistiske læge slog i bordet og beordrede sygemelding..

Heldigvis er den dejlige årsag, at Karoline skal være storesøster til oktober...:o)


Vi glæder os alle tre og så må vi håndtere, at kroppen ikke helt vil samarbejde om det denne gang..;o) Jeg er på sygehuset et par gange i ugen for at få væskedrop og kvalmestillende medicin, så kroppen kan klare lidt..

Så her sker intet kreativt og jeg får snart pip af at kunne tv-programmet udenad (genudsendelser, genudsendelser....) og jeg har læst alle bøger i reolen.. Jeg følger lidt med rundt hos jer andre, når energien lige er til det - men får altså ikke kommenteret eller noget.. Al energi, jeg har, går til at være en smule mor for krudtuglen og en smule kone for ham den dejlige, som pludselig nærmest er blevet enefar..

Men jeg synes lige, jeg ville forklare min noget hastige exit fra blogland.. Allerede fra jeg var i 6.uge måtte jeg sige fra - og synes, der var evigheder til, jeg kunne komme med den glædelige forklaring..;o) Jeg håber snart at finde lidt overskud til at blogge igen. Det er savnet - ligesom det kreative boost.

Ha' en rigtig dejlig aften alle sammen...

42 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt lyd fra dig Anne.
    Og tillykke med de glade nyheder, hvor er det dejligt for jer. Super ærgerligt med de negative effekter af det, så håber med hele hjertet at det vender på et tidspunkt og du kan komme stærkt igen :)

    Kram fra Anne

    SvarSlet
  2. Dejligt med et lille pip fra dig, Anne. Og tillykke med de gode nyheder (det anede mig lidt at det kunne være det). Ærgerligt du er så skidt, men håber det vender for dig meget snart. Det ER nemlig til at få pip af bare at ligge, fordi kroppen siger fra. God bedring.
    Tanker herfra.

    SvarSlet
  3. Hjerteligt tillykke med den skønne nyhed! JA familien er det vigtigste og man skal i den grad lytte til sin krop!

    TILLYKKE!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Endnu en gang STORT tillykke, Anne:) Jeg håber snart du slipper væk fra sofaen og alle de dårlige tv-serier;)

    SvarSlet
  5. Tillykke med det lille menneske der er på vej! Jeg håber, at du og din krop snart kan følge med igen - der er i hvert fald en masse gode tanker på vej herfra. God bedring!

    SvarSlet
  6. Savner dig her - men hvor varmer det at se omstændighederne omkring dit fravær. STORT tillykke :-) Og selvfølgelig god bedring til dig.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke Anne! Dejligt for jer alle. Håber du snart bliver frisk og kan nyde din graviditet!

    Kh

    SvarSlet
  8. Stort tillykke! Hvor skønt med kommende familieforøgelse, håber du bliver mere frisk snart og kan nyde graviditeten :-)

    Kh Trine.

    SvarSlet
  9. Kære Anne - hvor skønt det var det der var årsagen. Jeg håbede det sådan, men man ved jo aldrig!! Jeg håber på at kroppen snart falder til ro og du kan begynde at nyde det og at faren så ikke mere er alenefar. Det var Henning også lidt i starten, da jeg ventede Luna - jeg var bare så overdrevet træt. Men altså tillykke og hvor er det en god nyhed!!
    KH Mette

    SvarSlet
  10. Stort tillykke - håber du bliver friskerer igen snart :-) Hvor langt er du henne?

    SvarSlet
  11. Ih altså stort tillykke...

    SvarSlet
  12. Tillykke med de dejlige nyheder - trods kvalme og utilpashed.

    SvarSlet
  13. Ej, stort tillykke!!
    Hvor er det da spændende:)

    SvarSlet
  14. Bliver helt varm om hjertet, TILLYKKE!!!!

    SvarSlet
  15. Stort tillykke!
    Jeg har også som dig termin i oktober og er sygemeldt, dog i stedet for pga en blodansamling i livmoderen.

    Glæder mig til at følge dig og baby

    SvarSlet
  16. Også tillykke herfra. Uha ved hvor lang tiden er, jeg gik med bækkenløsning med Amalie, man får kuller af at være så meget hjemme. Det er jo heldigvis det hele værd i den sidste ende.

    Ønsker dig en god graviditet.

    Louise

    SvarSlet
  17. Sikke da en dejlig årsag til alle de trælse sidegevinster. Stort tillykke.

    SvarSlet
  18. Tillykke - jeg håber det snart går over ;)

    SvarSlet
  19. Så havde jeg jo ret i mit gæt på forrige indlæg ;o)
    Tillykke med den gode nyhed, selvom kroppen ikke vil samarbejde. Det er godt, at du lytter til de signaler, den sender dig, og sætter tempoet efter det. Hvor bliver det bare spændende for jeres lille familie.

    SvarSlet
  20. Øv at sådan en lykkelig begivenhed kan slå én sådan ud... Stort tillykke med graviditeten og håber snart du er frisk igen.

    SvarSlet
  21. Hvor er det fantastisk! Stort tillykke. Øv, at kroppen driller, men forhåbentligt er det snart bedre igen. Åh, altså...baby...Hvor fint :)

    SvarSlet
  22. Kære Anne
    Kæmpe stort tillykke til dig og din familie. Hvor er det fantastisk for Jer!
    Jeg har tænkt meget på dig, og håbede at det var af grunde som denne du måtte holde pause. Altså ikke alt det med at du skidt, men det andet.. Du ved hvad jeg mener :-)
    Endnu en gang tillykke! Jeg håber du snart er ovenpå igen - men tag du nu din tid og pas rigtig godt på dig selv!
    Kh Louise

    SvarSlet
  23. Tænkte jeg det ikke nok;-) Stort tillykke!!

    SvarSlet
  24. TILLYKKE!!! Hvor er det dejligt.
    Håber snart at du er på højkant igen...eller at de i det mindste begynder at vise noget mere spændende i fjernsynet ;-) Men godt du lytter til din krop - det er jeg nemlig selv lidt dårlig til at huske af og til :-)

    SvarSlet
  25. Tillykke - hvor er det bare dejligt for dig! Pas på dig selv.
    :) Mette

    SvarSlet
  26. Tillykke med den glade nyhed, jeg håber at du hurtigt får det bedre:-)

    SvarSlet
  27. Jubiiiiii Anne! Hvor er det fedt med babynyt! Og hvor dejligt lige at læse nyt fra dig. TILLYKKE!

    SvarSlet
  28. Tillykke med graviditeten! Skøn skøn nyhed.

    Men for pokker da hvor er det da en sej omgang for dig. Jeg håber at du snart kommer mere på højkant, for ellers bliver det en lang graviditet. Jeg havde faktisk tænkt på dig, og undret mig over din stilhed, så det er godt der var en glædelig forklaring på det.

    SvarSlet
  29. Hov, kom lige til at se den besked du havde skrevet hos Anne omkring det gule Phoebe Liberty stof. Det er virkelig super ærgerlig timing, for jeg har i middags (endelig) bestilt stof hos Shaukat og var SÅ tæt på at købe det, men fravalgte det. Så enten kunne du jo have fået det med eller vi kunne have delt lidt. Nå, det nytter ikke at græde over spildt mælk, men jeg kunne på et senere tidspunkt godt være interesseret i at bestille sammen, da man kun kan bestille i meter. :)

    SvarSlet
  30. Tillykke med de glædelige nyheder :)

    SvarSlet
  31. Tillykke - oktoberbørn er heller det værste. God vind i resten af graviditeten. Håber energiniveauet vender tilbage lige pludselig, som det gjorde hos mig:-)

    SvarSlet
  32. Sikke da en dejlig nyhed. Stort tillykke skal der lyde fra mig. Og så håber jeg at energien snart kommer tilbage.

    SvarSlet
  33. Kære Anne - tillykke min ven.. hvor det dog glæder mig... lige pludselig er du i vigør igen! Og rund og lækker.. Kram fra C

    SvarSlet
  34. Endnu engang tillykke søde Anne - og ja oktoberbørn er altså bare skønne :-)

    SvarSlet
  35. Hej Anne
    Tillykke! Jeg håber, at du snart er på benene igen.

    SvarSlet
  36. TUSIND tak for alle hilsnerne!!:)

    Jeg ved også det er det hele værd i den sidste ende - og krydser stadig fingre for snarlig bedring;)
    Er i 14.uge nu - frk. Munk:)

    KH Anne - som vil glæde sig til oktoberbarn og sommergraviditet denne gang;)

    SvarSlet
  37. Kæmpe tillykke. Hvor er det skønt for jer. Håber at kroppen snart er med på en lidt roligere graviditet.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  38. Åhr Anne - jeg vidste det bare ;o) Har tænkt på dig 1000 gange, og undret mig over hvor du blev af - men tænkte at det måtte være årsagen. Tusinde gange tillykke, hvor er det skønt for jer ;o) Omend det hele er lidt strengt nu - men enden er jo som bekendt god ;) KNUS

    SvarSlet
  39. STORT tillykke!!! Hvor er det fantastiskt!

    SvarSlet
  40. Kæreste Anne,

    Sikke en fantastisk nyhed- stort tillykke herfra! Oktoberbørn er simpelthen fantastiske.... :)
    Håber du efterhånden er ved at mærke en smule bedring så du kan nyde graviditeten :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  41. Hej Anne

    STORT TILLYKKE:) hvor er det bare dejligt!!!!!!
    Håber det går bedre:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne