onsdag den 23. juni 2010

Patchworkpude in spe...

Lige nu er der ikke tid til meget andet krea end at få de sidste invitationer færdige.. Der er helt dømt ømme fingre af at stemple så meget;)
Men jeg tiltusker mig lidt tid til mit patchworkprojekt indimellem.. Hvis vi kører i bil eller lignende.. Så en dagstur til gemalens hjemland - Sønderjylland - i går bragte mig lidt videre med min patchworkpude..:) Jeg er spændt på at se det færdige resultat...


Jeg glæder mig til at få ferie på fredag - så skal der lidt mere fut under krea-hyggen.. Det har jeg ventet længe på..

8 kommentarer:

  1. Hvor bliver den fin Anne! Åh ja mere til til kreahygge:-)
    Mit PW projekt kommer som dit også med på småture

    Go kreakarma fra mig der er ved at afprøve grannystribes....

    SvarSlet
  2. Det ser skønt ud...Blir dejligt for dig med ferie og mere tid til kreahygge:) Er spændt på at se invitationerne...Hvornår er det brylluppet skal stå?
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Juhu Anne - der var det jo endelig - dit patchwork projekt. Og så fint, det ser ud, og så herligt og sjovt at kunne genkende en masse af stofstykkerne ;).

    Jeg er da også mest spændt på det dersens bryllup. Hvor og hvornår?

    SvarSlet
  4. Hej Anne

    Ja det ser rigtig fint ud - jeg er også igang:) med lidt de samme farver:) det bliver en rigtig flot pude.

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  5. kun to dage til... SÅ kan du NYDE!!!!

    SvarSlet
  6. Tak for det piger.. Jeg er også lidt vild med det lette udtryk..;)

    Mht bryllup..:) Så skal vi giftes 18.september.. I kirke og derefter hygge, middag og fest i noget som hedder Anlægspavillionen her i Holstebro.. Lækker mad og lyse rammer om forhåbentlig en hyggelig og festlig dag..;)
    Ikke noget overdrevet/pompøst/meget fint.. Forhåbentlig stille og roligt med et twist af festligheder;)
    Jeg skal nok vise invitationerne frem herinde når de er vel modtaget;)
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Hvor ser det fint ud!
    Lyder dejlig med ferie og mere tid til hygge og krea.

    Og spænnende meb bryllup:)

    SvarSlet
  8. Dit sekskanteprojekt bliver super fint! Glæder mig til at se det, når det er færdigt:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne