tirsdag den 15. juni 2010

Der leges..

Det er ikke meget kreativt, det bliver til herhjemme i de her dage.. Det er i hvert rimelig ensartet det kreative, jeg laver..;)

Jeg kæmper med at få rundet skoleåret af på en god måde samtidig med at jeg arbejder løs på vores bryllupsinvitationer.. Forhåbningen er, at de kan være ude inden vores gæster går på sommerferie..:)
Så lige nu leges der og prøves forskellige variationer af.. Jeg skal nok flashe lidt herinde senere, men da en del af modtagerne læser med herinde, vil jeg gerne gemme det lidt.. Jeg er blevet kraftigt inspireret af Christinas bryllupsinvitationer og har endda købt stempler samme sted - nemlig lige her hos Olga..


Og så har jeg brugt meget tid på at finde lækker inspiration her, her, der og her..;) Skønne sider.. Og jeg drømmer allerede om en brudebuket bestående enten af kala'er eller en proteablomst - som på det sidste link;)

Men her er et lille peek..

Kan I genkende stregen her..? Jeg har fået lidt hjælp af en skøn og foretrukken blogger;)

Det er det alle mine frie timer går med lige nu - og spisebordet i stuen roder herligt! Er ovenud taknemmelig for vores lille spiseplads i køkkenet, så alt mit grej kan ligge fremme..

Jeg regner dog med at tage en velfortjent pause i aften med det nye boligliv og lidt hyggesnacks.. For det ser da for lækkert ud..

Nyd aftenen...

3 kommentarer:

  1. Spændende projekt, Anne - er VILD med stemplerne (hvordan er det lige man handler på etsy - bliver det ikke dyrt i porto osv???)
    Sjovt din tanke med brudebuketten - får helt lyst til at maile dig foto af min - blev gift i påsken sidste år! Har du lyst til at se...???
    God dag ;)

    SvarSlet
  2. Hej Rikke - ja jeg vil meget gerne se..:)!
    Jeg har kun handlet på etsy den ene gang - men jeg synes faktisk ikke det var så galt..
    Og Olga er rigtig sød og hjælpsom..:)
    Også god dag til dig;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud. God fornøjelse med det:-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne