onsdag den 16. juni 2010

Dagens smagsoplevelse..

er denne dessert...


Mangostykker rørt med akaciehonning, mynte og revet ingefær og serveret med is.. Mums!

I weekenden får jeg en flok dejlige veninder på besøg og så var jeg da lige nødt til at afprøve dessertforslaget, inden den skal serveres for dem.. Manden er prøveklud og jeg venter spændt på hans dom..;)

For mig er det bare skønt med en trøstespisnings-is/-dessert (lidt á la familien Walsh i B.H. 90210:) ovenpå en møgfrustrerende dag på arbejdet.
Og så emmer den lidt af sommer.. Også selvom jeg sidder i striktrøje og hjemmestrikkede strømper for at holde varmen;)

7 kommentarer:

  1. Umm, jeg drømmer mig en tur til Thailand :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud :)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg skulle GERNE være testsmager dér - MUUUUUMS!!! ;)
    Pssst - har lige 'spamet' dig på mail ;) hihihi...

    SvarSlet
  4. Altså Anne! Har udtrukket dig som vinder af mine give-away idag, og så har jeg opdaget at du ikke har husket at melde dig som fast læser. Fyha;) Kig nu alligevel forbi min blog, så jeg kan få sendt din præmie:) God aften fra Tine

    SvarSlet
  5. Jeg elsker mango. jeg elsker akaciehonning. Jeg elsker is og jeg elsker ingefær. Så den dessert kan da kun smage godt i min mund.

    Husk at tjekke min give away http://sysletrolden.blogspot.com/2010/06/min-frste-give-away.html måske vil du gerne vinde armbånd.

    SvarSlet
  6. Hei Annchen :))Så lekker det ser ut! Er sikker på at dette smaker helt nydelig og jeg har notert meg ingrediensene.Vi skal ha familieselskap på søndag og da skal jeg ha denne i bakhodet. Ha en fin torsdag! Beste hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  7. skønt og lækkert ser det ud, mums
    Stine:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne