tirsdag den 19. januar 2010

Skal - skal ikke.. Om at skifte blognavn...

Øv øv øv...:) Her har jeg valgt det mest oplagte navn til min blog - den er nemlig dedikeret til de runde æblekinder, jeg render rundt med - og som min skønne datter også er den heldige indehaver af...

Der var ingen tvivl i mit sind - og længe inden jeg gik i gang med min egen blog, havde jeg lagt mig fast på det navn til bloggen..;)

Men har jo så opdaget, at jeg ikke er den eneste æblekind..;)

Hvad ville I gøre? Finde på noget andet velklingende til min blog eller bare beholde...? Tænker også på om det forvirrer de dejlige blog-kvinder derude eller om det er fuldstændig gleichgültig..:)

5 kommentarer:

  1. Hejsa :)
    Se jeg blev rigtig glad da du fik en blog, for du har fulgt meget med ved mig, og ville rigtig gerne det samme ved dig... Men i starten tog jeg fejl, fordi en anden æblekinder også havde skrevet på min blog!
    Så ja, den er lidt svær når man føler noget for et navn som man af samme grund har valgt til sin blog.
    Men hvad med Annchen??? Det virker meget nærliggende for mig, for det er faktisk det jeg kender dig som og så dit fine maleri som popper op når du har kommenteret på indlæg :)

    SvarSlet
  2. Hej

    Jeg er helt enig med Christina. Jeg tænker også først og fremmest på dig som Annchen, og ville selv være rigtig ked af, hvis en anden blogger hed noget meget lignende mig selv - ikke mindst pga forvirringen. Men det ER svært, når man føler sig knyttet til en van.

    Jeg går pt i overvejelser om, om mit design skal beholde sit gamle navn eller om jeg skal skifte til mit blognavn En fugl i haanden... Har mærkater med begge dele, men kan ikke rigtig finde ud af det...

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  3. et navn - ikke en van - ved ikke lige, hvad der skete der :)

    SvarSlet
  4. Hej - jeg giver de andre kloge piger ret - kan sagtens forstå du er ærgerlig over I er 2 med samme navn, og så begge er her i den kreative verden, men Annchen er da bare så fint og HELT unikt så den hepper jeg på :-) Jeg bruger bare mit eget navn opkaldt efter en mose nær min afdøde morfars fødegård og derfor er navnet jo noget særligt for mig og min familie :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Tak for svar kloge piger..:) Dejligt I gider hjælpe lidt..

    Det er egentlig også mest muligheden for forvirring, der har irriteret mig.. Har bare brudt min stakkels hjerne den sidste uge for at finde på noget andet...
    Måske jeg bare skal følge jeres råd og vælge mit evige kælenavn Annchen.. Hvordan mon man gør? Og om man stadig kan beholde læsere, indlæg osv...?!

    Kærestens forslag er: Annuska (barndomskælenavn), krea mutti, frau Sand (da jeg skal "overtage" hans efternavn i år;)..

    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne