tirsdag den 19. januar 2010

Fantastisk weekend...:)

Endelig lidt nyt herfra...

En travl uge i lærergerningen gjorde at blog-overskuddet ikke var stort..:) Men vil lige prale lidt af min skønne weekend.. Fredag stod den "bare" på hygge med mine to darlings og lørdag formiddag drog jeg så afsted til min tidligere hjemby Århus... Har boet der i 5 år - lige indtil i sommer, så føler stærkt for byen..

Den stod på madloge... Nøgleordene er lækker mad, tre rigtigt gode og skønne veninder, kreativitet, hygge, rødvin, sladder og sludder, pjank og pjat.
Den korte forklaring er, at min gamle studie-madklub med tre gode studieveninder nu er blevet til en madloge - som varer fra lørdag middag til søndag middag og foregår en gang hver 2.-3. måned.. Lækkert når nu jeg er rykket lidt langt væk. Værtinden sørger for forplejning og finder på et tema og aktiviteter til weekenden. Sidst var vi hos mig, hvor den stod på wellness.. Denne gang var det også helt i min ånd.. Sms'en lød: "Medbring symaskine og stofrester".

Helt fantastisk koncept!! Glæder mig allerede til næste gang.. Vi syede keyhangers - og da vi kun var to "erfarne" ved maskinerne blev det ikke vildt produktivt fra min side - men hyggede i stor stil og er fuldt ud tilfreds..:)
Ekstra bonus var, at vi byttede små stykker stof - så nu er der lidt nyt på hylderne..

Her er nogle af vores produkter - min er nr. 2 fra højre. Og så ser I mig (frk. kuldskær) iført venindens hæklede hat og en varm trøje..



Inden ankomst nåede jeg et hastigt besøg i yndlingsbutikken Box de Lux - fik lidt med derfra..:)



Her ses min hjemmelavede værtindegave til veninden og to små blå fugle som nu hænger i vores køkken..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne