mandag den 4. januar 2010

En helt ny verden..:)



Velkommen til bloggen min..:)

Jeg tager det første skridt ud i denne fantastiske verden af skønne bloggere og giver hermed mit første indlæg.. Har de sidste par måneder fulgt en masse skønne kvinder og deres kreative og inspirerende blogs - og sidder altid tilbage med kriblende fingre, når jeg ser nye indlæg, gode idéer, fede påhits og bliver berørt af store og små tanker, der lukkes ud og deles i blogverdenen..

Min blog er tiltænkt lidt af hvert.. Så her vil du kunne følge mine hverdagstanker, kreative sysler, nye indretning og hvad der ellers lige rør sig i mit liv som travl småbarns mor, arbejdsfrau og forlovet til min datters skønne far..;)

4 kommentarer:

  1. Velkommen ombord i blogland (med egen båd)....
    Glæder mig til at følge med.

    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Karen..

    Tak for det..:) Nu må vi se om jeg bliver lige så bidt af at skrive som jeg er blevet af at læse med hos jer andre..

    KH Anne

    SvarSlet
  3. Tillykke med bloggen... Dejlig datter!! Jeg vil følge med;o)

    SvarSlet
  4. Hej Velkommen til bloggen!
    Kan se du desværre har valgt det samme ("mit") navn :)
    men det er også flot

    Glæder mig til at læse med
    KH Æblekinder

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne