torsdag den 6. juni 2013

..



Lidt til mor 

Lidt til tøserne


Karoline i nye favoritter

Det ser ud til at sommervejret endelig har fundet vej hertil. Fantastisk, men det har givet mig lidt udfordringer. Sommertøjet i mit skab er nemlig næsten ikke eksisterende. Jeg er altid meget bedre til at holde pigernes garderobe opdateret, end jeg er til at få shoppet til mig selv. Og efter to somre med henholdsvis graviditet og barsel, så trænger jeg altså til at se mig selv i noget ikke helt slidt og uddateret sommertøj.

Så jeg har brugt nogle af mine fødselsdagspenge på en længe ønsket buksedragt fra Mads Nørgaard - mest tænkt til nogle af sommerens mange fester, men den er simpelthen så let og lækker, at jeg kommer til at bo i den. Derudover har jeg shoppet lidt striber, gråt og grafiske mønstre.

Pigernes nye tøj er en god blanding af blomstret, grafisk, prints og lækre farver. Jeg synes ret godt om Milk Copenhagens sommerkollektion i år og fik shoppet en god bunke, da der var stangsalg.
Et par hjemmesyede sommerbukser og shorts til dem begge, så er de vist helt klar til sommeren.



36 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre ting du har købt. Herhjemem er vi også glade for Milk Cph, og må tilstå at dit indlæg lige har kostet mig dyrt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager..;) Jeg har også købt en masse - og ville gerne udsalgsshoppe et par ting mere, men bliver lidt nærig ift portoen..;)

      Slet
  2. Ej, hvor sjovt. Det ligner TOTALT mine indkøb, eller ting jeg har overvejet at købe både til mig selv og pigerne. :)

    Tirsdag købte jeg præcis samme stribede kjole til mig selv. Der konstaterede jeg også, at jeg ikke måtte bruge flere penge, så jeg kunne købe buksedragten fra Mads Nørgaard, som jeg siden efteråret har haft kig på. Hvad er det nederste batik-agtige du har købt (øverste billede)?

    Pigerne mangler ikke så meget sommertøj, så jeg afventer Milk og Pomp de Lux rammer 70% og SÅ slår jeg til. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor pudsigt..;) Var det den stribede kjole du havde på på insta? Tænkte godt at den lignede ret meget:)
      Jeg venter også på de 70% før jeg køber mere - men har også shoppet en del. K har taget et ryk i højden siden sidste sommer og Frida har kun aflagt vintertøj i de her størrelser (dumt at få børn fra modsat årstid;) så der skal også lidt til...

      Slet
  3. Åh nogle skønne blide farver og fine mønstre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg er også ret vild med det;)

      Slet
  4. Lækre sager, Anne. De skønne mor-striber længst til venstre på øverste billede, hvad er det? Skønt ser det ud, det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De skønne morstriber længst til venstre er bare et par lette sommerbukser i jersey fra H&M - lidt baggy og meget comfy..;)

      Slet
  5. Fine indkøb. Jeg er også interesseret i at vide hvad det længst ude til venste er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak;) Se svar til Trine ang. bukserne;)

      Slet
  6. Uuuh, lækre sager Anne... Det kan da kun blive en god sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik..;) Men jeg mangler altså stadig en del - gerne lette bukser og kjoler...:)

      Slet
  7. Dejligt at få nyt til sommergarderobe. Gad godt at kunne bære en buksedragt.. Tsk tsk det bliver ikke i år. Synes den er så lækker den fra Mads Nørgaard

    SvarSlet
  8. Fine ting til sommergarderoben! Det ligner tøj jeg selv plejer at falde for. Men jeg kender godt det med at glemme sin egen sommergarderobe, den situation står jeg i. Jeg tror jeg skal have købt mig nogle sommerkjoler :-)

    SvarSlet
  9. Fine ting du har fundet. Hvordan er pasformen i benene på buksedragten? Jeg har kun set den online og jeg har ikke tynde ben... Desværre.

    SvarSlet
  10. Fine ting du har fundet. Hvordan er pasformen i benene på buksedragten? Jeg har kun set den online og jeg har ikke tynde ben... Desværre.

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  12. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  13. Tak fordi du deler dine billeder. Hvis du også vil dele den på instagram, så brug dette websted https://viplikes.dk for at få nogle likes

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Great article. Thanks for sharing this blog.
    Have a woderful dayتزریقات در منزل

    SvarSlet
  16. I’m very curious about how you write such a good article.شهادت دروغ

    SvarSlet
  17. Your article has been very helpful. thank you.آزمایش ژنتیک

    SvarSlet
  18. I will try to share this post with my friends.thank you نفقه چیست

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne