onsdag den 2. januar 2013

Strut og babykys

Nytårsaften blev fejret i selskab med et hold gode venner og vores i alt fire dejlige unger. Uden store dikkedarer, meget på børnenes præmisser, med hygge, drinks, lækker mad og hygge.
Jeg fik hoppet ind i det nye år med champagneglasset i hånden og mit nytårskys fik jeg af min venindes søde lille babygut på 4 måneder. Manden fik sit lidt forsinket, da han var inde og genputte Frida, da klokken slog 12..:)

Når nu jeg ikke selv er den heldige ejer af et tylskørt, kom begge pigerne af sted i strut og tyl.

 Frække Frida 15 måneder gammel

Karoline laver grimasser - "SKAL jeg smile, mor??"..:)
 
Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år. Indtil nu har 2013 budt på afslapning og hygge. Vi starter først på job i morgen, så i dag blev det til en familiegåtur, lidt bagning og hjemmebiograf. Jeg elsker elsker elsker ferie..:)

4 kommentarer:

  1. Lækre tøser. De må have charmeret selskabet.

    SvarSlet
  2. Godt nytår, lyder som en dejlig aften!
    Sikke lækre tøser, altså vi voksne må vel også gerne få tylskørt må vi ikke??

    KH

    SvarSlet
  3. Lyder som en skøn aften - og en god start på året
    Rigtig godt nytår

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne