onsdag den 6. juni 2012

Vil du med på sykursus?

Det vil jeg - som tidligere nævnt - meget gerne. I søndags var jeg af sted på et dagkursus med titlen "Lær din overlocker bedre at kende". Fantastisk! Elsker at blive dygtigere, lære nye teknikker og få øjnene op for de uanede muligheder, der findes. Det er ikke sidste gang, jeg har givet mig selv sådan en gave.

Har du det lige sådan - at du gerne vil lære mere ved symaskinen, få en masse fifs, ideer og teknikker....? Så har jeg et fristende tilbud..:)

Tirsdag d. 3. juli har jeg lokket en fantastisk dygtig frue her til byen. Skønne Lis, som kan trylle en masse lækre sager frem ved maskinen, kommer til Holstebro og afholder sykursus/sydag. En dag, hvor Lis står til rådighed med hjælp, tricks og fifs, men også vil gennemgå (ønskede) teknikker og lære fra sig på bedste vis.

Der bliver plads til 6 deltagere udover mig selv - så vi sikrer, at Lis kan komme omkring os alle og vi får mest muligt med derfra. Du behøver ikke kunne sy en forfærdelig masse, men skal medbringe egen (eller lånt) maskine og selvfølgelig de materialer, du vil bruge. Forplejning sørger du selv for - men jeg skal nok bage kage og medbringe the og kaffe.
Vi starter kl. 9.00 og kører på indtil kl. 16.30. Prisen for sådan en dag med selvforkælelse er kun 500,- pr. person. Jeg synes, det er et 'kup' for en hyggelig og lærerig dag i godt selskab med andre kreativt interesserede..:)

Der er 3 (måske 4) pladser ledige, så hvis det kunne ha' din interesse, så skynd dig at sende mig en mail på annchen.aeblekinder@gmail.com, så sender jeg en mail med alle informationer.
Jeg håber, du har lyst til at være med - jeg glæder mig i hvert fald selv til en dag, hvor jeg bare skal lære nyt, sy en masse, hygge og sludre..:) Hvis der er stor interesse, kan vi også lave en lignende dag om onsdag med de samme rammer og 'betingelser'. Det kræver bare, at tirsdag er fuldt booket først og at der er 6 deltagere til onsdag også, da jeg af de allerede deltagende vil være eneste genganger. Skriv gerne i mailen, om du alternativt kan onsdag, hvis nu holdet tirsdag allerede er fyldt.

Har du spørgsmål kan du bare stille dem her i indlægget - eller på mailen.


Hvis du vil se nogle af de fine sager, Lis har kreeret kan du kigge med her, der og ikke mindst lige her, hvor hende og Christina har gang i noget rigtig lækkert.

Bemærk:
  • Det er tirsdag og ikke mandag, som først skrevet
  • Ved tilmelding reserveres pladsen til dig og den er derfor bindende - ellers står jeg med omkostningerne alene.

14 kommentarer:

  1. Haps! Den hopper jeg på..

    SvarSlet
  2. Årh hvad?!? Det ville jeg elske, men det passer desværre ikke i familiens kalender.
    Jeg ønsker jer en super, skøn, lækker, kreativ, givende og helt fantastisk dag.
    Det bliver det med garanti i selskab med jer - jeg ved det ;)

    SvarSlet
  3. Uh der er langt til Holstebro...desværre! Glæder mig i stedet til at læse om dagen bagefter...
    ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja... Normalt er det jo mig der har langt til det meste;)

      Slet
  4. Årh, hvor lyder det fristende...og så endda første uge i min ferie - må lige tjekke om puslespillet kan gå op herhjemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pia - kunne være hyggeligt..:) Tirsdag ser ud til at være booket, men onsdag kunne godt blive aktuelt. Giv endelig en melding, når du har styr på alle brikkerne;)

      Slet
  5. wauw det lyder lækkert. jeg håber, at I får en fantastisk dag, og jeg glæder mig til at se, hvad I får lavet.
    kh viola

    SvarSlet
  6. Uh, det vil jeg rigtig gerne. Min tirsdag er dog allerede booket, så jeg vil rigtig gerne med om onsdagen, hvis det bliver aktuelt. Ellers må jeg aflyse mine eksisterende tirsdags-planer.
    Xo@xoeinding.dk

    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne bare være dejligt endelig at møde dig IRL..;) Tirsdag ser ud til at være booket - så onsdag er måske en reel mulighed - men vi mangler nok 3-4 personer, så spred endelig det gode tilbud, hvis du kender nogen, det kunne friste;)

      Slet
  7. God ide, og fedt det kan lade sig gøre :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne