lørdag den 30. juni 2012

Planlægning

Helt alene hjemme, huset er stille og jeg slapper af i selskab med computeren ovenpå en festlig og hyggelig sommerfest på skolen i går. En rigtig god start på 4½ ugers sommerferie.
Jeg udnytter tiden til at planlægge lidt. Både undervisning, pakkelister til vores ture i sommerhus, små projekter herhjemme og ikke mindst hvad jeg vil kreere, når jeg i næste uge skal tilbringe to dage i selskab med min symaskine og en dygtig underviser.. Her er det nok nærmere at udvælge fremfor at finde på..;)

Udvalgte sybøger

Danseklare stiletter

Ferieroser fra haven

Og så glæder jeg mig til at mine tre yndlings kommer hjem inden længe, så vi kan nyde resten af weekenden sammen. I ferietempo. Det har allerede indhentet mig..;) God weekend til jer også.

1 kommentar:

  1. Glæder mig til onsdag! Trænger så meget til noget voksen/krea tid efter at have haft mindstemanden på armen hele dagen. Det er altså surt når man fire timer efter ferien er begyndt sidder i kø ved vagtlægen og vender hjem en mellemørebetændelse "rigere" :o(

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne