tirsdag den 14. juni 2011

Pinse...

Tænk sig at ha' dobbelt op af en lørdag.. Sådan føltes det i hvert fald, fordi søndagsfølelsen blev skubbet til mandag. Rigtig lækkert og tiltrængt i den her tid, hvor hjerne og krop har sat kursen mod sommerferie og allerede er ved at drosle ned..

Lørdag stod i tøsetegnet - jeg havde besøg af en flok skønne veninder og blev begavet både med dejligt selskab, hygge, gode grin og ikke mindst fine fødselsdagsgaver. Jeg fik både keramik, lækker make-up fra Nilens jord og skøn skøn the..

En lækker lækker fin Anne Black skål - der passer godt til yndlingsvasen


Lækker keramik fra Helbak - det skal nok byttes til noget i farver, så det passer til samlingen;)

Tapasbordet var heldigvis en succes med de mange små lækkerier - mums, det er ikke sidste gang, det skal på bordet..:)

Så det var en skøn dag - og jeg lever stadig højt på den energi, jeg fik ladet op..

Resten af pinsen stod bare på familiehygge. Søndag besøgte vi mine forældre til lækker mad og afslapning. Min far er lige hjemvendt fra studierejse i Kina, så der var masser af oplevelser at høre om og rejsegaver at studere. Utroligt spændende med et så anderledes land - jeg får helt rejsefeber og lyst til at se lidt mere af verden..
Hjemme igen blev der mandag regnvejrshygget i ægte søndagsstemning med hule, gummistøvlegåtur, masser af bøger, middagslur, kage og lidt kreative sysler.. Jeg elsker de der småferier, hvor der også er tid til bare at være - at gå i hyggetøj det meste af dagen og bare dase.. Nogen der sagde sommerferiekuller og -længsel..?:)

Dyr på besøg i hulen...

Højtelskede vandpytter...


Kaj kom forbi...

Lige nu har jeg gang i et større - og mit første af slagsen - projekt med mine retrostoffer, så det er en laaaaang proces uden de helt store fremskridt - men jeg glæder mig til at vise det frem, når det engang er færdigt...

En masse forarbejde, der tager tid.

Dejlig aften til jer..

11 kommentarer:

  1. jeg kender det kun alt for godt, det med ferielængsel - 1 1/2 uge endnu:-)

    Det ligner en hyggelig hule:-) Og en god pinse

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud dit projekt - gad vide hvad det er? Jeg glæder mig også til at få ferie! Fredag kl. 11.45, jubi:) Og sikke nogle fine gaver du har fået:)

    SvarSlet
  3. Så kom du da på nogle gode gaveønsker alligevel. :) Gaverne er i hvert fald i top!

    Lyder som en rigtig hyggelig pinse...

    SvarSlet
  4. Skønne, skønne gaver. Og dejligt at tapas-arrangementet blev en succes. Det ser godt nok spændende ud, det projekt du har gang i Anne. Er det mon et pude/tæppe projekt?

    SvarSlet
  5. Orv det ser hyggeligt ud både Tapas, hulen og ja endda regnvejret for det er jo skønt at komme ind og råhygge lidt bagefter med lidt varmt at drikke :-)

    Kommer du måske til Blog picnic? Dejligt ferien er indenfor rækkevidde :-) Hos os betyder det, at Emil også kun har få dage tilbage i 0. klasse det er godt nok lidt vildt synes jeg.....var han ikke lige begyndt? :-)

    Stort knus herfra

    SvarSlet
  6. Det hele ser bare godt ud Anne.. Ihh altså. Og hvor spændende med nye projekt! Glæder mig til at se mere...

    KH

    SvarSlet
  7. Uhm den tapas slap du da ret godt fra, ser det ud til!
    Spændende projekt, det glæder jeg mig til at se mere til..

    SvarSlet
  8. Det lyder som en fantastisk pinse! :-)

    SvarSlet
  9. Hvor lyder det bare skønt. Og dejligt med tøsekomsammen. bliver helt misundelig. Må også snart få samlet veninderne igen.

    SvarSlet
  10. Labre ting du har indkasseret. Jeg ønsker mig også skåle fra Anne Black. Ikke at jeg mangler, men alligevel ;)

    SvarSlet
  11. Sikke dejlige gaver - jeg elsker HELBAK.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne