mandag den 3. januar 2011

En lille smule "handikappet"...

Altså mig.. For min computer er stået af.. Ikke sådan 100% endnu - og gudskelov for det, for ALLE vores billeder ligger der.. (ja ja far - jeg skal nok snart få købt en ny ekstern harddisc;) For ikke at nævne en del arbejdsting, billedbehandlingsprogrammer, tyskordbog osv.... Men den er ikke til at bruge og jeg er derfor nødsaget til at bruge gemalens lille maskine - når han vel og mærke er færdig. Og det er jo ikke helt det samme som at føle sig hjemme på egen computer..
Og det er jo ikke lige sådan en computerudgift man har brug for i januar vel?
Jeg må se, hvor længe jeg kan undvære - og håbe denne lille minicom har plads nok til de billeder, der skal tages i morgen.. Jeg har nemlig noget at vise...
Fortsat god mandag - min dejlige mandag skal jeg nok forsøge at dele i morgen..;)


Intet indlæg uden billede så I får det eneste billede, der ligger på min bruger på mandens computer.. Et nytårsaftenhygge billede af mig og krudtuglen..

6 kommentarer:

  1. Godt billede. Er vild med dit hår:) Håber computeren er til at fikse!

    SvarSlet
  2. super godt billede - håber det bedste for/med computeren
    kh♥

    SvarSlet
  3. Skøøønt billede!
    Håber computeren måske står til at redde? Jeg er også lidt bange for at min snart ryger sig en tur.... Suk..

    SvarSlet
  4. Hold da op - tak for komplimenterne;)
    Er faktisk også tilfreds med hårfarven som jeg fik til brylluppet.. Dejlig vinter;)

    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne