fredag den 24. december 2010

Glædelig jul....

Tempoet er sat ned, vi har hygget et par dage hos mine forældre, hvor vi skal fejre juleaften og vi er så godt som juleklar.. Vi har danset til julemusik, spillet, pyntet juletræ, pakket de sidste gaver ind (tak for inspirationen blogland) og ikke mindst har Karoline hjulpet sin mormor med julerengøringen - iført sine elskede dansenederdel..





Jeg glæder mig og nyder - juleaften har altid været lidt magisk og mest af alt hyggelig - og de sidste par år har jeg mest af alt glædet mig på Karolines vegne.. Sådan er det nok at blive mor;) men jeg elsker at introducere hende til juletraditionerne og hyggen.
Jeg håber, I alle får en rigtig dejlig dag og aften - og at ikke for mange af jer generede af sneen - her ligger kun 10-15cm og solen skinner smukt.. Så vi satser på kælketur og frisk luft, mens anden luner sig i ovnen.
Vi blogges ved mellem jul og nyår igen..

Rigtig glædelig jul til jer alle sammen..!

6 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt Anne - Glædelig jul til dig også:)

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul.
    Meget fine gaver!

    SvarSlet
  3. Glædelig jul og hvor er hun dog bare sød og hjælpsom hende Karoline :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en fed blog du har! :)

    kig forbi min, og evt. bliv fast læser
    - www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Anne
    De kasse I har på karolines værelse, de er meget fine, vil du ud med hvor I har købt dem?
    Hilsen heidi

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne