onsdag den 1. december 2010

30 Day blog challenge..:o)

Jeg så denne her inde ved Ulla - og synes idéen er super fin - og lidt udfordrende på enkelte dage - så den hopper jeg med på..
Der vil stadig falde indlæg med sporadiske mellemrum ligesom altid - men hver dag skulle der så gerne komme et challenge-indlæg.. Hop med på idéen, hvis du har lyst - synes den er sjov..;o)


Især ser jeg frem til at udfordre mig selv med Dag 30.. Meget passende at gøre sig de tanker op til et nyt år.
Her følger med det samme Dag 01's challenge..

Dag 01: Et billede taget af dig selv for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv


1. Jeg har lige fået 4 nye lækre spisebordsstole..Eames is in the house.. (skøn bryllupsgave - tusind tak mutti og far..!)
2. Jeg er et rodehoved............ I hvert fald på nogle områder og i forhold til min meget opryddelige mand..:o)
3. Jeg har en (hemmelig) drøm om at bo i hovedstaden...
4. Jeg er ikke morgen-menneske (det er manden, der sætter tydelig streg under 'ikke':) Fungerer bedst - og har altid gjort det - efter 8.30 og arbejder klart bedst aften - nat.. Ikke nemt at være lærer på de tidspunkter..
5. Mit "kælenavn" som barn var Anne Tusmeralda Hysse Christensen.. Men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvor Karoline har sit temperament fra...?

Ha' en dejlig aften...
(ps... ekstra fact: Jeg befinder mig klart bedst med mascara på, så indlæggets "nude"face billede er lidt en overvindelse;)

6 kommentarer:

  1. Super, at du også er hoppet med på udfordringen. Jeg føler mig godt nok fristet, men tror det er dumt med den ekstra 'pligt' i en måned, hvor jeg læser til eksamen... Overvejer til gengæld at gøre det efter eksamen. Glæder mig til at følge med her :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Jamen Anne, så synes jeg da, at du skal udleve din "hemmelige" drøm og komme herover:)

    SvarSlet
  3. Jeg synes du ser dejlig ud :)

    SvarSlet
  4. Sej blogleg glæder mig til at læse mere her i december
    ...
    Du ser nu rigtig smuk, sund og glad ud på dit Naturel :)
    En lille klokke ringer i min hukommelse... Annchen, Karoline 2,5 år... Måske jeg har købt Holly's tapet i Normann for dig??? Det virker bekendt;)
    Glædelig 1. december...

    SvarSlet
  5. Mirjam: Ja den er ret hyggelig - men kan godt forstå dig.. Det er nok ikke det helt rette sammen med eksamen - der er "opgaver" nok i december;)

    Anne: Ja..:) Manden er vist desværre ikke sådan at lokke med..

    Mejse: Tak;)

    Mille: Dejligt du vil læse med;) Og jo, jeg tror da du har fuldstændig ret! Og nu får vi det endelig sat op her i december på tøsens nye værelse;)
    Også glædelig 2.dec til dig;)

    KH Anne

    SvarSlet
  6. Så huskede jeg rigtigt;) sjovt som verden er lille nogen gange!
    Glæder mig til at se det færdige resultat på Karolines værelse med kløverne!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne