fredag den 3. september 2010

Fredagsro..

Fredag aften er der altså noget særligt ved.. Vi elsker, hvis den består af hygge, afslapning ovenpå en travl uge, sofadaseri og bare væren sammen.

Et andet næsten fast indslag - når der ikke er andre planer - er at lave en lille snolderskål og en frugtskål og så krybe under tæppet og sidde tæt sammen foran Disney sjov.. Det er nok et lidt fortærsket koncept - men lige dér kan jeg mærke at vi gearer ned. Til weekendens ofte lidt anderledes tempo.

Og bemærk de smukke farver på mine nye ramakiner.. Et lækkert genbrugsfund af de helt billige..

Det med snold er stadig ret nyt - så ofte er frugtskålen tom først..;)

Denne gang stod havde jeg hevet hækletøjet frem for at motionere det lidt - og Karoline ville også hækle. Så hun blev udstyret med en Clover og et nøgle garn.. Det er da hygge!

2 kommentarer:

  1. Ej, det er sådan en fin blog du har...
    Det er sjovt hjemme hos mig forgår det på præcis samme måde - det er så hyggeligt!
    God weekend...

    SvarSlet
  2. Tak for det..:)
    Synes også det er utrolig hyggligt - og altid med små traditioner, man ved får os ned i weekend-gear;)
    Håber også din weekend har været god;)
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne