tirsdag den 13. april 2010

Barnets 1.sygedag og bryllupsinvitationer..

Min Karoline ligger syg - startede søndag aften med høj feber opkast og dårlig mave..Øv!! Nu er der bare lidt feber og av i maven tilbage.. Men hun er så færdig - en lille klat, der ikke orker meget mere end at hænge på mig, sove eller se lidt tv..

Så jeg er hjemme i dag og har lidt tid ved computeren, mens hun sover på sofaen og ikke optager pladsen i mine arme.. Så jeg tror, der skal søges inspiration til bryllupsinvitationer..:o) De skal snart til at tage lidt form, hvis jeg skal nå det.. Men jeg glæder mig til at hygge med dem - dog er jeg helt blank lige nu.. Men det skal nok være lidt anderledes.. Stilmæssigt er jeg f.eks. VILD med Christinas.. De er så flotte!!

Gode idéer modtages med kyshånd, der er sikkert andre af jer krea-tøser, der har været i samme situation..;)

5 kommentarer:

  1. Hej Annchen

    Tillykke med brylluppet! Vi skal også giftes til sommer, men jeg har heller ikke lavet invitationer endnu. Jeg er ved at danne mig en lille ide om, hvordan de skal se ud. Jeg har noget tylstof, tror det er gamle gardiner og så har jeg købt nogle blonde borter i papir hos Creativ Company i Nørreport Centret. Men skal nok vise dem på bloggen når jeg kommer lidt længere (forhåbentlig snart):-)

    God bedring til den lille.

    Kh Annelise

    SvarSlet
  2. Åh ha Anne - ikke længe siden,v i selv var samme tur igennem herhjemme... Håber, Karoline snart er frisk igen...

    Spændende med bryllupsplanlægning... Og bryllup naturligvis ;)

    Glæder mig til at se, hvad du finder på med invitationer... Har I et tema for brylluppet, eller?

    KH Helle

    SvarSlet
  3. Hej Annelise..
    Hvor spændende..:) Hvor skal I holde det henne..? Vi er ikke nået så meget længere end kirke, præst og lokale, så jeg/vi må hellere snart i gang..:) Jeg glæder mig til at se dine kort..

    Hej Helle
    I dag snakker hun dog lidt, så det tager jeg som tegn på, at hun er på vej i den rigtige retning..:)
    Ja rigtig spændende med bryllup - ville bare gerne lige være et skridt foran i stedet for bagud..;) Vi har ikke som sådan et tema endnu - men friskt, ikke alt for formelt, et par få traditioner, hygge og en god fest..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Kære Anne - hvor lyder det spændende med planlægning af bryllup. Det er sådan en fed periode.. fuld af forventninger og spænding :-) God fornøjelse med invitationerne.. og god bedring til den lille kære.. Kh C

    SvarSlet
  5. Hej Anne

    Vi skal giftes den 3. juli i Humlum Kirke og festen skal vi holde på Jeppes Led. Det bliver en rigtig sommerfest, hvor det meste skal foregå udendørs, så det SKAL blive godt vejr! Hvor skal I holde jeres? Glæder mig også til at følge med i dine bryllupsforberedelser.

    Kh Annelise

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne